Kevser123sa valla Türkiye de birçok kadının ortak problemi ama çoğu bunun ayıp bişiy olduğunu zannedip çekinmekten doktora gidip tedavi olmuyorlar benim teyzem 34 yaşında 2 sezeryan oldu onda da var annem 42 yaşında 2 normal doğum yapmış onda da var ve yaşları genç ve sağlıkçıyım hastane de yüzlerce kadına denk gelmişimdir böyle ama bunun kendilerinin hatası olduğunu zannediyorlar oysaki bebek karında mesaneyi ezdiği için doğum sonrası o mesane yukarı çekilmesi lazım mesela tedavisi de mesane yukarı çekiliyor çok iyi sonuç alınıyor inşallah bizde de olmaz ama bilginiz olması açısından yazdım🙏🏻😘sağlıklı doğumlarımız olsun inşallah 🤲🏻