Yesilim23 Kızlarr 31.haftama girdim acayip bi hareketlenme var ve ara ara karnımı şişiriyor sağ kaburgama doğru baskı yapıyor sizdede oldu mu ???
Eslem_1 Yesilim23 ben de 31 deyim ama Farklı hiçbir şey yaşamıyorum aylar önce nasılsa şimdi de aynı🌸kilosu kaç
JEFF 31+5 bende de oluyor , çıkıyor yukarılara kaburgamın içine , ara bir sertleşiyor , arada aşagıya vuruyor , normalmiş hepsi)
minigimankara6- Benimde 31+5 karnımda sertleşme oluyor toplanıyor sonra düzeliyor ve kaburga ağrım var bel ağrısı ile salı günü doktora gidince söylücem ayaklarım bi sisiyor tek yukarı uzatmak ve yürümek iyi geliyor sağlıkla günlerinde gelsinler inşallah