Nslhnfdn meryem suresi oku, Kuran ı bitir oku yani
Ama rahminin iyileşmesiyle otu bağdaştırmak kadar saçma bişe yok. İşte bu şirk bence
Ben okumayn dua etmeyin demiorm.
Aksine okumak dua etmek cok önemli.
Ama otun şekli şemaliyle saçma sapan inanıp kendinee şifa bulmak yada hasta olmak çok saçma.
Bi deney yapmışlar. İnsanın gözünü bağlayıp. Bileklerini kestiklerini söylemişler. Bileklerinde biraz acı çektirip çizp sıcak su dökmüşler. Deneğin gram kanı akmamasına rağmen ölmüş. Çünkü kendini öyle şartlamış.
Ot kapanmazsa otu bişe olurda kaybettin ozaman rahmin iyileşmicek kanaman durmıcak.
Neyse banane
Saygı duyarım sizede afiyet olsun :)))