@ikramomm butun hepınıze tavsıyem çok cıddı bır sorun ben suan bu yüzden hastaneye yatışım yapıldı ne kadar temızlıge dıkkat etsenızde oluyor su ıcsenızde bende ne kasıntı ne koku nede başka bısey vardı 29+2 de sadece hafıf sağ tarafta agrı oldu bebek harekatını hıssetmedım ama bebekte sorun yok şükür suan 2 gündür damardan antibiyotik ılaca başlandı erken doğum olmaması ıcın ve ne zaman çıkacağımızda bellı degıl