ZeynepKerim geçen hafta aynı şikayetle acile gittim
Sancı olması için karnın tamamının sertleşmesi gerekiyor dedi.Sadece bir yerde bebeği sert hissetmek sancı değil dedi.Rahim ağzı uzunluğuna da baktı herhangi bir sıkıntı yoktu.Eger sizinde o sekildeyse korkulacak bişey yoktur inşallah.Tabi yine rutin kontrolünüzde domtorunuza danisirsiniz.🌺