trakyalikizce Ben Hypatia diye butik bir yerden sipariş vermistim, biraz yağlı dokusu ama en azından tamamen doğal. Mavilikapı diye bir marka var, çok övülüyor ama pahalı, küçük bir kreme 350 lira vereceğime bu da doğal içerikli olduğu için ikidir buradan sipariş veriyorum.🤷♀️