3 gündür göğüs altından göbek deliğime kadar olan kısımda şiddetli ağrım var. Yürürken vs de birden ağrı giriyor aynı bölgeye sanki 40 haftalık hamileyim. İlk kızımda hiç ağrım olmadı bu şekilde 42 de doğmasına rağmen 🥹 öyle adet ağrısı vs birşey yok. Başına gelen var mı normal mi evham mı bi gitsem mi çok kararsız kaldım 🥲