Baharun2 Kızlar ara ara böyle saniyelik bi ağrı giriyo gaz sancısı mı farklı bi durum mu ayırt edemiyorum.Yarın kontrolüm var ama belki bilgisi olan vardır diye sormak istedim
zeyolin Baharun2 o haftalarda bana oluyordu canım bebeklerin hareketleri bile batabiliyor artık o zamanlar
gonulcelen Baharun2 suan bnde öyle yatıyorum 32+2 olduk😞 cok korkuyorum yine ne oluyor diye kasıklsrım özellikle 😪 bnm bebiş dönmüştü perşembe gittiğimizde ama böyle agrım yoktu geceden beri ara ara agrım oluyor
Baharun2 zeyolin sancı filan değildir demi canım çünkü burda biri yazmıştı ağrı eşiği yüksek olanlar fazla hissetmiyomuş diye
zeyolin Baharun2 sancı kasılma şeklinde anlaşılıyo canım ve anlık girmez bi 30-40 saniye sürer rahatlar sonra belli aralıklarla tekrarlar kendini
Baharun2 gonulcelen valla bende korkuyorum bi yandan canım daha erken bari 36 olsaydık hayırlıca 🤗🤗😪😪
gonulcelen Baharun2 evet cok erken aklıma getirmek istmeitorm ama hep bir korkuyla geldim ztn bu haftalara son 6-7 hafta daha sabretsin minikler 🙏🏻 Başka birşey istemiyorum sonra sağlıcakla kucagımızdalar inşallah 🙏🏻