Ben, keşke yaptırmasaydım diyorum. Ultrasonda hiç bir problem yoktu, kan verdim 1:856 oranında risk çıktı. Doktor beni baya korkuttu, fetal dna testi verdim amerikaya gönderildi. Sonucunu bekliyorum. Keşke 2liyi yaptırmadan direkt fetal dna isteseymişim, boş yere stres yaşıyorum ..