Bende boş gebelik yaşadım. Geçen sene 23 nisanda hamile olduğumu öğrenmiştim 19mayısta kürtaj oldum. Haftalarca bekledik hep bi kalp sesi duyma umuduyla yaşadım. 9. Haftada kürtajla temizlendi kese. Şuan hamileyim 21.haftamdayım çok şükür. Ve sizin düşündüğünüz gibi aynı sorunu yaşamaktan öylesine korktumki 7.haftamda bebeğin kalp sesini duymaya doktora gittiğimde inanılmaz bir kanamam başladı, bebeği kaybettim sandım. Çok şükür tam o korkulu anda o mükemmel sesi duydum. Allah dileyen herkese bu mutluluğu yaşatsın. Çok zor günlerdi ancak yaşayan anlar, Allah isteyen her kadına annelik duygusunu yaşatsın inşallah🌺