Arkadaşlar hepinize iyi bayramlar. Bugün şiddetli karın ve mide ağrısı ile uyandım. Ve gün içinde İshal de oldum tepeden tırnağa çok halsizleştim. Bunun sebebi nedir var mıdır bi tahmininiz gebelik zehirlenmesi falan gibi şeyler çıkıyor internette korktum 😓 dün tatlıyı biraz kaçırmış olabilirim lütfen bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim