Benim acı verecek duruma geliyor maalesef sistigi için. 3 4 haftadır böyle. Doktorum 1.hafta görmezden gelebiliriz normal dedi. 2 hafta görünce direkt idrar tahlili istedi. Protein kacagindan şüphelendi. Muhtemelen doktorunuz o yüzden git demiştir. Ve 1 haftadır da düzenli tansiyon ölçümü yapıyorum bende. Kansızlık çıktı ,demir hapı kullanıyor musunuz ben aksatmistim bayagidir o da çok ödem yapıyormuş 🥺 geçmiş olsun🙏🥰