Selinisi Merhabalar ben 36 haftalik hamileyim ozele gidiyordum bir problem yoktu ki geçen hafta gelisimi 2 3 hafta geri dedi. Bu hafta gittim akciger gelistirici igne verdi ve yine geri deyip pazartesi gel sezeryana alabiliriz.bebek gelismiyor dedi sizce erken degil mi 1900 gr di? Ben biraz daha beklemek istiyorum boyle bir sey yasayan var mi?
Nazyun Selinisi banada karın çevresi geriliği var bebekte biraz zayıf dedi doppler istedi bebeğe giden damarlara bakılması için
Nazyun Selinisi hemen böyle bi karar neden verdi ki istersen bir doktora daha görün Benimde önceden birşey yoktu bir anda çıktı sadece takip gerekiyor derdi her hafta çağırdı alalım felan filan demedi
essyagiz Selinisi Daha küçük canım, 1 gün bile anne karnında fazla durması çok iyi diyorlar gelişimi açısından. Bence başka uzman bir doktora daha görün ve öyle kararını ver. Bebişlerimiz sağlıkla gelsin inşallah🙏🏻 Allah korusun☺️
Esmiram_ Selinisi bende 37 haftalık gebeyim bende de aynı durum var yarın araştırmaya gidicem eğer bebeği karnimda tutmak istemezler ise sezeryanla alacaklarms ama senin ki çok erkenmis küfece girer anne karnında gelişmiyorsa çok fazla beklemiyorlar dr öyle dedi bana emin olmak icin de araştırmaya gönderdi
Selinisi Nazyun benimde karin çevresi zayifmis ama simdi ignelerden sonra kilosu artti almaktan vazgeçti.suanda.
Esmiram_ Selinisi ya pardon 33 haftalık diye okudum ben bana da 36 da teşhisi koydular. Bende doktorumu dinleyip araştırmaya gtcm
Esen Arkadaşımın bebeği de 3 hafta geriden geliyormuş doktor riske atmayalım demiş onun da 36 da aldılar bebeği sezaryanla
SevcanFettahBolelli Arkadaşlar ilk önce allah sağlıklı sıhhatli bebeğimizin dünyaya gelmesini nasip etsin 🤲🏻 Benimde karın çevresinde 9 gün gerileme varmış 32.haftmızdayız doktor takibe aldı kilosu boyu kesenin suyu kordon hiç bir problem yok çok şükür inşallah gününde gelir 🙏😖
Selinisi Arkadaslar simdilik iyi igneler ise yaramış. Kilo almis bebisim. Cok sukur. Haftaya cati muaynesine cagirdi beni..
Nily Selinisi canm bol sut muz kasar yogurt bunlardan ye Bebegn gercekten zayifmis. En azindan iki kilonun uzerine cikarda minik kuvezde kalmasin insallah☺️ Canini sikma yemene ozen goster toparlar mutlaka