Fatmaclk96 Haftaya giricez yarın, doktor haftasıyla uyumlu dedi en son 800dü 6 günde bu kadar artmış 6 haftalık için uyumlu mu bide keseyi görebilirmiyiz
Sehrbnon12 Fatmaclk96 aynı deger canım hatta ben 4+0 da 795 cıktı beta hcg 5+0 da gittigimde karından ultrason ile 2 tane kese mi de gördüm yani görürsün buyuk ihtimal 6+4de tekrar gitmiştim ve kalp atısları duymuştum
kuzeymomsss Fatmaclk96 değerden hafta anlaşılmaz canım. Benimde en son 300lerdeyken 1 hafta sonra 6460 çıkmıştı ve keseyi görememiştim. O değerdeyken 5.haftamdaydım. Göremezsen bile panik yapma bende 7. Haftamda görmüştüm