bahar_ayax kızlar namaz kıldıgım zaman secdeye.egildigimde karnıma agrı giriyo biwşy batıyor gibi anlamıyorum karnımın üst bolgesini.hepsi kaplıyo agrı karnım sıkışıyomu agrı giriyo anlamadım
Smyye1B bahar_ayax Bebek büyüdüğü için ağrı yapıyor iş yaparken eğilince felan. İsterseniz oturarak kılmayı deneyin geçmezse doktorunuza bir danışırsınız, 😇
yagmurrorskaya bahar_ayax bence oturarak kıl cnm ben koltukta otururken bile ağrı oluyor namazıda oturarak kılarım kılarsam
bahar_ayax Beyzshh_ bebek oldugunu bende biliyorum bacım agrı korkuttu sadece sende cok acıklayıcı bi yorum paylşstın tşkler
Dlr48 Benek sıkısıyodur ocerde oda kaslarınızı gerip kasıyo olabılır aslında egılmesenız daha ıyı sonucta zaruri durum sandalye ustunde falan kılmayı deneyebılırsınız