Tomrisannesi benim ilk dogumum şöyle oldu. 38 hafta muaayene cocgun gelisimi 37 de kalmıştı o yüzden doğumu baslatmamiz lazım dedi. Alttan muayene yaptığında biraz uyardı. Yarım sabah gel yatış uap suni sancı ile başlatalim dedi. Uyardigim için zaten sancıların da olur dedi. Bu ara da çok ciddi doğum korkum vardi hep sezeryan istiyordum ama iyi bir doktora denk gelmiştim. Neyse hastaneden çıkıp ertesi gün sabah 9 ackadar. Evet ağrılarım oluyordu ama düzensiz ve öyle ne bilim zor aGrilar değildi . Kasıklarımda regl ağrısı gibiydi. Sabah 9 da gittik bı muayene ettiler 6 cm açıklık şaşırdılar. Suniyi taktılar. Biraz hissedilir olmaya başlamıştı ama çok da zorlanmiyirdum. Ebe suyumu patlatti sonra işte ondan sonra 1 saat çok zorlandım. 11,15 gibi oğlum doğdu. İkinma konusu beni zorlamamsiti cnku müthiş ıkınma hissim geliyordu ve ikinmak beni rahatlatıyordu. Yani aslında ilk doğumum kısa süren bı dogumdu. Bende şimdi yine korkuyorum. ilki kolay oldu ya ikincisi zor olursa diye