Merhabaa 2 buçuk aylık bebeğim anne sütüyle besleniyoı. 2 haftadır çok sıvı kaka yapıyo ve yeşil. 3 kere doktora gittik ilaçlar işe yaramıyor. Puding gibi yapıyor pütürlü değil. Doktor bir ay sonra yine gel dedi. Böyle sorun yaşayan varsa lütfen yardım edin ne yapmalıyım Kan idrar kaka testi temiz çıktı.çok üzülüyorum. 😭 neden böyle kaka yapar bebek. 😞