Aysnrfth doktordan doktora değişiyor canım, biri fazlasıyla ilgilendi devlette şeker testini falan da o yaptı ma birkaç hafta sonra başka bir devlet doktoruna gittim ultrasonda bile kendi bakmadı bir de hesap sorar gibi bu zamana kadar hiç gelmemişsin, şimdi niye bnaa geldin öncesinde kime takipliysen ona gitseydin vs dedi başından savdı. Doğuma gelirsek acilden giriş yaptığın sürece bakmk zorundalar. Ben de hiç muayene olmadığım şehir hastanesinde doğum istiyorum ama randevu bulmadığım için danışmdaki Kıza sordum. Gerek yok kaydınızın olmasına, acilde kim varsa o yaptırıyor doğumu zaten normal doğumda ebeler oluyor dert etmeyin dedi. Dosya hazırlayıp doğuma onunla gitcem ben de yaptırdığım testler vs olsun elimde gerekirse veririm