Glyldz aynen çok kasılmam var ama agrım yok bebek hareketlerıde iyi bende doktora galan gitmiyorum o yüzden zaten doğurcak olsam doğum başlardı bu kasılmayla 😂😂 yarın tam 40 oluyorum bakalım ne dıycek doktor, sizin bebek doğum kanalına girdimi bu arada