Ozy Ben bugün 12+0 Haftalik Hamileyim Yurtdisinda yadiyorum doktorum 12. Haftanin sonuna kadar kullanmam icin folik asit verdi düne kadar Kullandim. Ama halen anlamis degil 12+0 da 12 Hafta bitmismi oluyor yoksa Halen 12. Haftanin icindemiyim. ilaci bugün alayimmi kararsiz kaldim Doktorum da bugün calismiyor 😞
essyagiz Ozy Almaya devam et canım folik asitten zarar gelmez. Bana 15. Haftaya kadar kullandırmıştı doktorun. Görüştüğün zaman sorarsın bırak derse bırakırsın☺️