Edanaz Son 30 ama cokkkk stresliyim nedenini bilmiyorum günler geçmiyor sanki ve bir ton işim var hazırlık dahi yapamadım annemi bekliyorum küçük oğlumdan malesef yapamıyorum hastane ye dair hiçbirseyim hazır değil su son 30gün hiçmi geçmez yaaaa
Saylikesma Cnsl252525 bizim şafak bugünle 140 😂 bi yandan yarısına geldim diye seviniyorum bi yandan da daha çok var nasıl geçecek bu günler diyorum 😂 Allah sağlıkla doğuemayı nasip etsin inşallah canımm doğurunca da doğum hikayeni bekleriz ☺🌸
Cnsl252525 Esrahan ikinci sezeryenim cnm 38 de alicak Dr ayağımda kalça çıkığı var o yüzden daha fazla tasiyamiyorum
Serife03 AnneTekbas Cnsl252525 uygulamaya göre 4 gün kaldı ara ara kasılma oluyor başka da bi belirti yok ne zaman gelecek hayırlısıyla gelse artık 🤲🏻😊
Honeyinci Minikkoz ben bi an hic gelmeyecek zannettim valla 😂 dedm kesn 40. Gecerim ama hersey anlik oluyormus 😁