Suyu erkenden gelip erken doğum yapan pek çok kişi var ya da suyu azaldığı için erken haftalarda düşük yapan. Dert yarıştırmak gibi olmasın bunu şunun için söylüyorum, kilosu iyi haftası iyi. İlle de normal diyip hiç kendini ve bebisini strese sokma ya da üzme bence. Hangisi olursa olsun sorunsuz, güzel, sağlıklı bir doğum olsun inşallah 🙏