Kontrol sürecinde kendi doktorum olmayan DR ZEYNEP ELMALIYA GİTMEK zorunda kaldım,kendi doktorum bayramdan sonra geleceği için ve bende seyahate gideceğim için.içeri girdiğim an ve çıkmam arasında 2 dk olmamıştır.Asık surat,hbişeyi net açıklamayan bir doktor ile karşı karşıya kaldım.Ayriyetten yüzüne bakabilir miyiz dedim ultrasonu karnıma sadece değdirdi göstermiyor yüzünü dedi dalga geçer gibi 😀 ŞİDDETLE TAVSİYE ETMİYORUM