Pasaanasi Hanımlar 16+5 oldum yani neredeyse 17 haftayı btrmek üzereyim (2.gebelgim erkek bebisim) ama halen hiç hareket hissetmiyorum 2. Gebelikte dha erken hissedilir diye biliyorum sizce normal mi endişe etmeye başladm
Ceylannn12 Pasaanasi merhabalar canım endişe etmene hiç gerek yok ikinci gebeliğin diye hemen hissedeceksin diye bir kural yok bazı bebekler hemen hareket ederken bazı bebekler yapıları geri daha geç hareketleri hissedilebilir 20. Haftadan sonra da hisstemez isen o zaman doktoruna sorabilirsin Allah sağ salim yavrularimizi kucaklarimiza almayı nasip etsin 😍
aysenur2478 Pasaanasi kalp atışı varsa endişe etme benimki 19 hafta halen hissedemedim doktor iki hafta sonra başlarsın hissetmeye diyor karnımda büyümüyor ama bebegim gayet sağlıklı
43serife Pasaanasi benim de ikinci canım bende öyle diyodum ama tam 17. Haftada hissetmeye başladım şimdi daha da çok hissediyorum şükür
Pasaanasi aysenur2478 bnmde bebeğim şükür sağlıklı canm hatta ağzını felan açıp kapatio yemek yer gbi haraket edio cokta hareketli ama bn hissetmiyorum inşallah hissederdim 20 haftaya kadar
Usnac1995 aysenur2478 ben de 18+4 deyim. 16 da sanki pıt pıt birşeyler vardı. Artık hiç hissetmiyorum korkuyorum açıkcası. 20 den sonra diyolsr ama bakalım. İlk gebelik bu arada
eminemre99 Pasaanasi canım benim de ikinci hamileligim bende hissetmiyorum ilk kızımda hissettim bunda hissetmedim kipirdi hani kelebek bihi bir şey olması damar atması gibi hani uok ❤️ allhahim hayırla sağlıkla kucağımisa almayı nasip etsin bnde 16 haftalık 4 günlük aynıyız ❤️