Eda5358 suan 35 haftayım . Evet aşırı bir şişlik var suan . Ben sezaran sonrası normal dogum düşünüyorum bu hafta artık son kontrolller olucak bakalım kesin bir sey soylicek doktorum . Bende ekstrandan birde kasık fıtıgı var ve bunun üstünde varis aşırı agrı yapuyır