betulpolat Benim de rahmim ters. İlk 2 muayenede doktor vajinal ultrason ile baktı. Birinde 5,diğerinde 7 haftalık hamileydim.
3.de başka doktora gittim, 9 haftalıkken. Karından ultrasonla baktı. Bebeğe dair hiçbir şey görünmedi. Tabiki çok korktum. Sonra doktor benden izin alarak ultrason cihazını bastırdı, o zaman anca göründü bebeğim.