haticealici Oğlum 7 aylık tüp bebek tedavisiyle oldu ve dün tekrar hamile olduğumu öğrendim çok şükür kendiliğinden oldu ama ben çok korkuyorum daha dikişlerim iylesmemistir varsa eğer tecrübenizi paylasirmisiniz
gizemlianne12345 haticealici hiç korkma Allah’ın izni ile hiçbirşey olmaz eltim ard arda hamile kaldı ve şuan dördüncüye hamile hepsinde sezaryan ile doğdu
Sehersudi haticealici insallah birsey olmaz. Keşke erken olmasaydı ama olmus dua et. Kendini çok yorma. Fazla kilo almamaya çalış. Kilo alırsan belkş zorlanır dikişler. Allah korusun insallah sizi
Yagmurogul haticealici bende 5 ay sonra hamile kaldım tekrar. Normal doğumsa eğer iyileşmişsinizdir. Sezeryan ise bilemiyorum
Sm1347 Benim ilk bebeğim 18 aylık olunca 2. Sini doğurucam. Şu an 35 haftalık hamileyim. İlki sezeryan. Sezeryan ile ilgili bir sorun yaşamadım. Ama doğumdan sonra ilk bebeğimle nasıl ilgilenicem endişesi var hep.
byzza16 haticealici benimde aynı şekilde oldu. Kızım 7. Aya girdiginde hamile olduğumu öğrendim. Şuan 19 haftalığım. Dikislerimde şimdilik bir sorun yok çok şükür ama doktorumda sorun olmayacagini söyledi umarım bir sıkıntı olmaz banada sizede ☺️🙏