Herkese merhaba. Bugün 24.haftama girdim. Her tuvalete gittiğimde iç çamaşırımda az miktarda sıvı gelmiş görüyorum. Çok fazla su içiyorum çok fazla tuvalate çıkıyorum. İdrar testi yaptırdım yakınlarda herhangi bir enfeksiyonum da yok. Geçen hafta detaylı ultrasona girdim çok şükür hiçbir sıkıntı da çıkmadı sizce bu gelen az miktardaki sulardan endişelenmeli miyim?? Bunu yaşayan hamile arkadaşlarım var mı?