Aycnrma Arkadaşlar 36+5 haftalık hamileyim 35. Haftada bel ağrılarım başladı. 38+6 da planlı sezaryen günüm. Benimle ayni durumu yaşayan var mı. Bel ağrısı beni korkutuyor özellikle gece uyumaya geçince daha bi fazla oluyor.