swdws bende aynı durumu yaşadım yani hala risk devam ediyor 6+6 haftalık 5 haftalıkken kırmızı kanamam oldu progestron fitil ve proluton iğne kullanıyorum dışarda kanamam durdu benimde içerde devam ediyormuş ama inşallah bu günleri atlatırız hayırlısıyla kucaklarımıza alırız