@Wonderful_mom bende cuma günü sezeryan oldum bugün 4. Günüm bizde uyandıramıyoruz denemediğimiz yöntem kalmadı burnunu sıkıyoruz ayaklarının altına vuruyoruz ıslak mendille uyarmaya çalışıyoruz iki ağlıyor geri uyuyor ama üstünü çıkarınca direk uyanıyor sende dene istersen . Süt içinde şöyle söylim hastanede bile benim bebek mama almadı hep kendi sütümü verdim sürekli emzirdim ve eve gelince duşa girdim süt yapıcı çaylardan içtim iki gögüsümüde önce sağıyorum yumuşatıyorum sonra emziriyorum iki gögsümdende süt akıyor sürekli emzir duşta masaj yap ve sürekli pozitif düşün stres asla yapma sütünün arttığını farkediceksin