eslemsi Ilk kizimda cok fazla biberon aldim ama hepsi ucuz biberonlardi. Simdi bir tane olsun iyisi olsun kafasindayim ama avent cok kafami karistirdi acikcasi. Surekli uc kismi degistiriliyor sanirim onunda
Gzm-- eslemsi avent natural kullandim ben.1 ve 2 no uc kullandim 2 yasina kadar sagdigim sutu oyle verdim.oyle cok uc degistirmek gerekmiyor
eslemsi Gzm-- 1den 2ye ne zaman gectiniz. Bunun 4 nosuda var ilk 1 ay 1 no sonra 2 3 gidiyor habire degisiliyormus
eslemsi Birgul 1 ay kullaniliyormus sadece 1 numarasi guya. Her ayda emzik mi alcaz anlamadim az para da degil. Sizin 6 ay kullandiginiz kac delikli
eslemsi Pinarcicek07 cam almam canim kirarim iki gune bo dunya para 😅 plastik alcam ama aventte karar kildim bemde
eslemsi Birgul 120 ml lik degil mi kullandiginiz biberon. 330luk olandan bir de 120lik olandan alsam yeter o zaman ya ben bosa dert etmisim
eslemsi Birgul 240ta ywtmiyor canim. Kizim 270 iciyordu 8 9 aylikken biberom 250likti girtlagina kadar dolduruyordum. Rahat olsun diye 330 alim diyorum bu sefer