rabiaegilmez Hanımlar doğumum başladı. Sancılarım düzensiz olduğu için evde geçiriyorum bu süreci. Sancıları sıklaştırmak açılmayı kolaylaştırmak için önerilrrinize açığım. Yürüyüş, pilates topuyla egzersiz yapıyorum. Başka bir önerisi olan var mı 🌸
Suleermz rabiaegilmez squat hurma ilişki sıcak duş al canım benimde sancılarım başladı 1 saattir tam düzenli değil 10 -7 arası oynuyor 3 gün önce 2 cm acilmam vardı şuan evde çekiyorum 5 dk düşünce hastaneye gidicem
Tu_57 Ozelliklede iliski bnm açılma hiç yoktu doktor gittiğimde yarn gel suni verek dedi ertesi gün gttik o gece biseyler yasadk sabaha karşı katılmaları m oldu doktora gttk 3 cm di acklik
Zey1- Suleermz sancı geldiğini nasıl anlıyorsunuz ? Ben 37 haftaya yeni girdim bugün . Aşırı bir yorgunluk ve ayaklarımda agri var bu mu oluyor
Suleermz rabiaegilmez benim nişan gelmişti o yüzden 5 dk düşünce gel dedi bana canım bide hastanenin eve uzaklığı da önemli yakınsa bekle benim 15-20 dk arabayla o yüzden 5 dk düşünce zaten gidene kadar o süreye iner herhalde 😇
rabiaegilmez Suleermz nişanım da geldi, sancıların tam anlamıyla 2-3 dk da bir olunca gel dediler benim de işime geldi evde sancılarımı çekmek 😂
Suleermz Zey1- bende önce karnimda kasılma şeklinde oldu sonra bel ağrısı girdi daha sonra belimden karnıma kasıklarıma vurdu tekrar bu şekilde oldu
rabiaegilmez 5-6 dk da bir gelmeye başlayan sancılarım yine 10-12 dklara çıkmaya başladı. 28 saattir sancı çekiyorum artık doğurabileceğime olan inancımı yitirmeye başladım çok zordayım. Doğumu bu kadar uzun süren var mı 🥺