22+3deyim, akşamdan beri hareket etmiyor korkmalı mıyım? Normalde çok hareketli bi bebek yürürken bile kıpır kıpır, hele uzanınca, fakat dediğim gibi akşamdan beri hissetmiyorum çikolata da yedim, o zamanlarda çok daha fazla hareket ediyor oysaki… doktora falan gitmeli miyim? İlk gebeliğim bu arada ben mi abartıyorum? Eşim korkma uyuyordur diyor. Allah için bişey deyin.