secilertu Sevgili anne adayları ben rutin kontrollerim için tıp fakültesine öğretim üyesine muayeneye gidiyorum. Doktoruma detaylı Ultrasonu sorduğumda gerek yok zaten her geldiğinizde bebeği detaylı inceliyorum dedi fakat içim rahat etmiyor gibi özel bir hastaneye gitmeli miyim detaylı için ? Çok şükür bir sorun yok diyor her gittiğimde ama yine de şart mı sizlere sormak istedim.
Ebrulikiz secilertu eğer içiniz rahat edecekse şart diye bir şey yok çocuğun tüm her şeyi inceleniyor olabilecek sorunlar şöyleniliyor ama tabii bir şey yapılamıyor ya son veriyorsun hamileliğine yahut her sey Allahtan diye yola devam ediyorsun 😁
essyagiz secilertu Normal ultrason ile detaylı ultrason çok farklı canım.. Detaylıda yaklaşık 1 saat damarlarına varana kadar inceleniyor. Normal doktorların o kadar bakması imkansız bence ☺️ Benim önerim sonuçta bir kere oluyor, gidip baktırmalısın 🙏🏻
Gizem51 secilertu benim.gittigm dr öyle tek tek anlatıyor sordum detayliyi ben bakıyorum dedi yaptırmadım sorun yok çok şükür önceden muayene olan doğum yapan aynı dr gidenler de yaptırmamış
Dyg34 secilertu gittigin doktor perinatolog ise gerek yok ben o kısmı anlamadım o yuzden mi gerek yok dedi onun harıcınde gerekli birşey ınceleniyor bebekler bir problem varsa anne karnında tedavi acısından
secilertu Kamelya kontrole gittiğimde organlarını da inceleyip anlatıyor ama bence de detaylı şart sanırım başka hastaneye gideceğim 😊
secilertu Gizem51 benim doktorum da aynı sizinki gibi zaten anlatıyor çok şükür sorun yok diyor ama içim rahat edemedi bir türlü 😔
secilertu Dyg34 hayır perinatolog değil sadece öğretim üyesinin özel muayenesi. detaylı ultrason adı altında bir uygulamaya gerek yok dedi o yüzden başka hastaneye gidip görünmeli miyim diye danışmak istemiştim
Adakus secilertu doktorum bana da öyle söylemişti ama ben detaylı 4 boyutluya da girdim herşeyi net incelendi çünkü ikili uçlu tarzı testler yapmadım sadece detaylı yapsam yeterdir geri kalan testler para uzağından başka bşy değil
secilertu Adakus ben sadece ikili testi yaptırdım ve hiçbir ücret almadılar çok şükür sorunsuz çıktı o.. şimdi detaylı Ultrason zamanı geçmeden başka bir hastanede yaptırmalı mıyım acaba 🤔
Gizem51 secilertu bende öyle düşündüm.sonra birkaç kişi.denk geldi yaptırmadım.dediler rahatladım dr tek tek anlatıyor gerçekten.
Adakus secilertu ben ikili testi ve zeka testini yapmadığın için detaylıya girdim şükür orda sorunsuz çıktı herşey bence siz de girin bütün testlerden daha değer diye düşünüyorum
secilertu Gizem51 çok kararsızım 😔 zaten Allah göstermesin kötü bir şey olsa bu kadar incelemede çıkardı çok takılıyorum diyorum ama yine içim içimi yiyor gerçekten 😐 bakalım ne karar vereceğim.. çok teşekkür ederim fikirleriniz için 💕
secilertu Adakus haklısınız ben ikili testi yaptırdım bunu da yaptırmaya niyetim var ama yine de tam anlamıyla kararımı vermedim. Yarın hastaneleri arayıp soracağım bakalım. Çok teşekkür ederim fikirleriniz için 💕
Epelinkiran Doktorunuzun cihazı detaylı inceleme imkanı veriyosa ondan öyle demiş olabilir. Ben radyoloji uzmanına yaptırdım bütün organlarına damarlarına kalp kapakçıklarına kadar bakıldı herşeyine. Testte sadece ikili yaptrdm en güvenilir olanı o diye. Çok şükür bişi çıkmadı ikisinde de. Ama sizin içiniz rahat etmiyosa detaylı yaptırabilirsiniz en azından üç boyutlu görmüş olursunuz cd de veriyolar hatıra kalır