Perşembe günü sabah doğuma giricem ikinci sezeryanım olacak Allah nasip ederse ben korkuyorum ya ağrım çok olacak mı ilkinde fazla olmamısti çok hatırlamıyorum ama 9 sene geçti üzerinden şuan bir korku bastı beni bilmiyorum devlette olucak genel mi spinal mi bişey demedi nasıl ilerliycek sürecek tırsıyom ben🥴🥺🥺🥺🥺