Elifc12 Kızlar 14 haftalık hamileyim tesettürlüyüm elbise almak istiyorum ama şimdi alıp yaza da giymek istiyorum. Normalde 38 beden giyiyorum 56 kiloyum şu an. Yazın da karnım büyüyünce giymek için sizce kaç beden almam lazım bilemedim
annesinin_beybisi Elifc12 40 veya 42 alabilirsin ne kadar kilo alacağına göre değişir bu çok kilo alirsan 42 az alirsan 40 olur şimdiden bilemezsin bence ama şuan 42 alirsan zaten sana çok bol gelir kolları falan hiç hoş durmaz
HilalEyce Elifc12 Ben yarasa kol falan tercih ediyorum. Ya da geniş kalıp modeller 38 alıyorum karın kısmı genişliğine göre alıyorum açıkçası.
Mavininbiri Elifc12 Bende normalde 36,38 giyerim ama hamilelik için şu an yazlık elbiselerimi falan hep 42 beden aldım
Blossoomm Elifc12 bol gönlekler al canım yani ben de seninle aynı sayılırım geniş kesim gömlekler aldım doğum sonrası da kullana bileyim diye 😁 L aldım genelde ama 38 aldığım da oldu karın kısmı geniş olan modellerden zaten kollardan fazla kilo alınmıyor gördüğüm hamilelerden bizler için çok fazla seçenek yok zaten 😓