ebr
Annelik kolay değil elbette ama o size muhtaç bir can şuan ve eminim ki bir anne olarak size en ihtiyacı olacağı bu zamanda evladinizin kötülüğünü istemezsiniz ama bu geçici bir süreç o sadece sütünüze değil size de ihtiyaç duyuyor karanlik sıcak bir ortamdan anne karnından çıkıp hayata alışmaya çalışıyor her istediğinde sabırla ona yaklaşın konuşun emzirin bunun mükafatı kim bilir Allah katında ne büyüktür ve tekrardan diyeyim alışma süreci bu emmek ister sürekli ve siz her ihtiyacı olduğunda geri cevirmeyin emzirin 2 saati geçmeyecek şekilde ama emzige alıştırırsanız çevrenizden gördüğünüzden falan o zaman daha büyük problemlere açık olun derim en basiti gaz sıkıntısı kilo kaybı gibi