Seyma_ck evet benim yıl sonu Eylül de komşum dedi ki hiç alma kış için bez puset alırsın onunla araç ile götürürsün sağlık ocağına dedi kış full evdeyim zaten bahar ayında da 7 aylık olacak kanguru ile idare ederim 3 ay sonra kendiliğinden gezerse ne araba da durur ne kucakta 😀 o yüzden almicam yürümeye alışınca da yürüsün ayakları açılır