Selam kızlar uygulamaya göre 4 gün sonra doğum yapıcam. 39. Haftam bitti en son kontrolde açılmam yoktu bebek de kanala girmemişti. Perşembe çatı muayenesi olucam inşallah açılmam vardır. Sezaryene dönebilir ama ben normal doğum olsun istiyorum. Dualarınıza ihtiyacım var inşallah zamanında bebeğimi sağlıkla kucağıma alabilirim. Rabbim hepimizin yardımcı olsun 🤲🏻🌸🌸