annesinin_beybisi kızlar koltuktan kalkıp yürümeye çalışırken bacağıma birden birşey oldu sanki bacağım yerinden çıkmış gibi ağrıyor içindeki damarlar gerilmis gibi adım atamıyorum 22 haftaligim aynı şekilde kalçam da çok ağrıyor
Fadime8080 annesinin_beybisi Ayni durum bende de var sol bacağım özellikle damarlarım çekilmiş gibi acıyor 20 haftalğm
Havvauslu annesinin_beybisi ay bugün bende fenayım sağ bacağım fena baldırım gibi yan tarafları bende yorgunluktan sanmıştım bilen yazsın
Ceydaa61 annesinin_beybisi magnezyum eksikliğindendir. 2 gebeliğimde de yoğun yaşadım. Mutlaka doktorunuzdan isteyin magnezyum takviyesi
annesinin_beybisi Ceydaa61 doktor bana verdi aslinsa 17. haftada bir sıkıntı var mı dedi bel ağrısı var dedim ondan vermişti ben de bel ağrısı her gebe de olur ileride ağrım olunca kullanırm dedim kendimce😕
Ceydaa61 annesinin_beybisi ben kullandığım halde çoğu sabah bacağımda krampla uyanıyorum. Beni benden alıyor acısı. Kızılay’ın sade sodası da iyi geliyor. İlacınızı düzenli için soda da içerseniz daha rahat edersiniz
mutluaile11 annesinin_beybisi aynı sorun bencede var. Ara ara hamileligimde oluyor. Suan 39 haftalık oldum son haftalarda pek olmadı ama bir ara çok fazlaydi hatta gece bacagima uyandim kac kere bir anda çekiliyor haraket bile ettiremiyordum
adsmom annesinin_beybisi magnezyum kullanmıyorsanız hemen magnezyum başlayın 1 hafta içinde toparlar. Hamileyken çok çektim 🥲
annesinin_beybisi adsmom kendi kullandigim da bir sürü ilaç olduğu için 3_4 günde bir düzensiz kullaniyordum demek ki artık her gün kullanmam lazım ☺ baya kötü oldu ya resmen bacağımı kaldırıp adım atamadım hep kalcamdan hem baldirimdan kilitledi beni sanki