beyzanurs Arkadaşlar hafif sancılarım var bebeğim doğum kanalında ve karnım iyice aşağı düştü alt karnımdan başlayıp vajinama doğru baskı hissediyorum doğum belirtisi mi
Adladl beyzanurs benim doğumum bebek kanala girmeden başladı. Suyumda gelmemişti doğumhanede patlattılar
Yazmet beyzanurs bende 38. Haftadayim aynısı bende de oluyor bol bol dinlenmeye çalışın duş alın iyi geliyor
Suleermz beyzanurs su nişan gelmeden doğum başlar canım sadece sancı da doğum belirtisi olabilir düzenli ilerliyorsa yada duş aldığında falan geçmiyorsa bir doktora danışın
beyzanurs Bende araştırdığım da hep öyle diyor bebeğim büyükler inanmıyor sancım var desem de yok su gelecek yok nişan yine de danışmak istedim saatini takip ediyorum şimdilik sağolasın 😘
beyzanurs Yazmet sağolasın kuzum panik oldum artık bi de son zaman insanın bi an öncede doğurası geliyor 😀