Hapyymami55 Kizlar bebek hareketleri nasıl ben bı gün hissediyorsam iki üç gün hisetmiyorum yani düzensiz hisediyorum normal mi ? Bide dün sirtima bı ağrı girdi bu güne kadar devam etti resmen nefes alıp verdikçe sırtımda bı ağrı oluyor böyle olan varmı
Dilos6342 Hapyymami55 Benim 18+3 hissetmiyorum daha. Hareket olursa da bu haftalarda düzensiz oluyormuş. Sırt ağrın için bisey diyemem bi doktora görün istersen belki üşüttün veya tutuldu sırtın ona benzer bisey mi?
handeozt8 Hapyymami55 benimde öyleydi şuan 19 dayım düzene yavaş yavaş giriyor sanki her gün mutlaka tekme atıyor
Mlkysf Hapyymami55 bende 19+6 dayım 16 dan beri hareket hissediyorum ama çok düzensiz mesela bu hafta sadece bir gün hissettim bu haftalarda düzensiz hissetmek normal küçükler daha benimde bel ve sırt ağrım olmaya başladı özellikle ani hareketlerden kaçınmak gerek artık birde uzun süre sabit pozisyonda kalınca çok oluyor bende sırt ağrısı
Hapyymami55 Dilos6342 valla bilmiyorum cnm dün yemek den sonra sofrayı toplarken bı anda bı ağrı girdi sırtıma nefes alıp verdikçe çok ağrıyor du
Dilos6342 Hapyymami55 canım kötüysen baya bi acile git bari. Bilemiyorum çünkü benimde bazen oluyorda, ya sırtım tutulursa ya da normal olarak biraz agirlastigim için oluyor çünkü benim platinlerim var omurilikte. O yüzden sana bisey diyemedim
Pcoslubiranne Hapyymami55 ben tam 18 haftaligim ama 10 gub ileri cikti haftam ultrasonda. 2. Gebeligim. Sanki arada pıt pıt bir şey atıyor göbegimde her zaman değil ama arada oluyor.Ilk oglumu 19 küsürde hissetmistim. Bunda daha tık yok.