meir22 Kızlar sanki göbeğim düştü gibi hissediyorum bugün. aşağıda da bi baskı hissediyorum çok korkuyorum erken gelecek diye 😬 sizler ne durumdasınız??
Demirssmomm meir22 Ben 35teyim cuma 36 olcak daha o kadar yükselmedi bile, belki benle alakalıdır belki bebekle ama öyle ağzıma gircek gibi olmadı daha 🤷🏼♀️ Belki sizinde öyle olur
Habibe82 meir22 gece uykusu haram mide bulantısı mide yanmasi tuvalet ve kaşınma sayesinde gece uyuyamym gunduz gözümü acamym yakinda yatagimi wc tasiyacam galiba
Gizem--16 meir22 kasık agirisi bel ağrısı yaşıyorum bende 32 haftaligim bazen yürümekte zorluk çekiyorum bazen de normal oluyor zaman geçtikçe korku artıyor ya kasılma olurda ne bilim suyum gekirse anlayamazsam ne bilim değişik sorular ☺️
meir22 Smyye1B yaa bende çok tedirginim perşembe kontrolüm var ama insan içinin rahatlatılmasını istiyor 😃 yoksa stresten doğuracağım 😅
ceren_1411 Smyye1B 30.haftadayım beni de bayramda gören herkes aynı şeyi söyledi zaten erken doğum riskim var iyice korkuttular
Lavinia_35 Bana da aynı şeyi söylüyorlar umarım normaldir yoksa her söyleyen sanki erken doğuracak diye bas bas bağırıyor gibi
kubumom Ben ağırlaştım iyice, gece uyuyamıyorum dönerken bile böyle ağır geliyor her şey. Bi de gece tuvalete kalkmalar yoruyor sürekli tuvaletim geliyor. 😁 karnım büyüdü iyice ama aşağıda diyen olmadı. Sizler valizlerinizi hazırladınız mı
meir22 kubumom bende öyle ağırlaştım çook sağa sola dönmek işkence gibi 😅 çatı ağrım var bi yandan baskı yapıyor 😬 eşyaları yıkadım ütüledim hurca koydum valiz hazırlayamadım haftaya ev taşıyacağımız için inşallah yerleşince ilk işim🙏
meir22 Demirssmomm midemin orası çok şişti sanki aşağıya indi gibi hissediyorum belki de hamilelikten stresten bana öyle geliyor bilmiyorum 🤷♀️ 🤗
meir22 Gizem--16 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤗 benim ikinci ama sanki ilkmiş gibi heyecan dorukta 🥰
Gizem--16 meir22 amin inşallah tüm annelerimiz kucaklarına sağ saglim sağlıcakla alsınlar evlatlarını 🥰
Habibe82 Miraras tekme hissi henuz cok yok haftada birkez hafif boyle hafif oluyor maşallah bende inşallah oyle hiseterm guzel bi duygu ben 32hftlgm ama az hstym bole hafif haftada birkez bazen iki hfta bile hstmdgm oluyor
Minmin meir22 32+4 olduk karın ağrısı, sancı ile uğraşıyorum ben de 🥺 bir de öok şükür kıpır kıpırız rahat oturup kalkamıyorum