Boncuk-09 kortizonlu kremler geçici çözüm oluyor anlık rahatlatıyor. Tetikleyen şeyi bulmak lazım. Mesela benim göz kapağımda var aylardır geçmiyor, farkettim ki şeker ve şekerli şeyler yiyip içince çok kötü azıyor. Bir de günde bir bardak suya yarım çay kaşığı karbonat karıştırıp içerek tedavi yöntemi bulmuştum, bir kadın keşfetmiş ve akabinde onlarca kişi deneyip onaylamış ama hamilelikte uygun mu bilmiyorum doktora sormak lazım bir zararı yoksa denenebilir. Ek olarak bıttım sabunuyla sabah akşam yıkayıp kantaron yağı sürüyorum sürekli ve çok rahatlatıyor. Bulgar kremi aldım onu da deniyorum. Bunlar yıllarca farklı bölgelerinde egzamayla uğraşmış biri olarak benim en net çözümlerim 🤗