6+6 haftalık hamileyim 5 haftamda düşük riskim başladı sürekli yatıyorum doktora kontorle en son cuma günü gittim kese ve bebeği gördü kalp atışını duyduk dün kasıklarım da bi ağrı olunca acile gittik 2 kese gördüler 2.kese şuan boş ama doktor bebek oluşadabilir oluşmayadabilir bu kese kendi kendine kaybolabilir dedi böyle olup 2.kese de bebeği oluşan var mı