Melikeince Normal doğum yaptım kanama olması normal mi herkeste olur mu. Ve küçük tuvaletemi yaparken baya canım yandı iğne batması gibi doktorluk durum var mı tecrübeli hanımlar cvplayabilir mi?
Deletedmom_33 Melikeince Doğumla alakalı değil ama idrar yaparken iğne veya bıçak gibi ağrı olması sistit demekti. Bende olduğundan biliyorum. Kesik kesik idrar yapma vs durumu da oluyor. Ağrı devame derse doktora görünün çünkü idrar yapmak işkenceye dönüşüyor
mhmmddgc Melikeince Normal doğumdada sezeryanla doğumdan sonrada 40 güne kadar kanama olması normal. İdrar yaparken ağrınızın olmasıda ya idrsr yolu Enfeksiyonudur yada doğumun zorluğuna bağlı olarakmolabilir. Eğer Doğum esnasında sonda uygulandıysa ondanda olur.
Dark Melikeince kanamaniz bitmemiş muhtemelen. Herkesin 40 gün değil çünkü. Bazen daha az bazen daha fazla oluyor
adsmom Melikeince normal benim de 40’tan sonra oldu hem idrar yolu enfeksiyonu hem de kanama. 50 gün kadar sürdü kanamam
mhmmddgc Melikeince Olabilir Bu Normal Bişey. Bazen 40ıçııkar çıkmaz normal adet dönemine girenlerde olabiliyor. Benim Kanamam mesela 40 gün sürdü 4 ay sonra regl oldum. Kardeşimin eşinin kanaması 1 hafta sürdü 40ı çoktı 1 hafta sonra normal regl oldu gebelikten önceki adet gününde regl olmuş oldu