DemirinAnnesiiii Kbrlgz hayırlı olsun var 3 haftalık falandır bende öğrendiğim an değerim bu değerlerdeydi 3 haftalıktı. Son regli tarihinden de hesaplama yapabilirsin 🥰🤗
Kbrlgz DemirinAnnesiiii döngüm 29-30 adetime 9 gün varken öğrendim yüksek değilmi o zaman bu değerler ? 😒 bi sorun falan yoktur heralde doktora randevu aldım ama bekleyene kadar buraya yazmak istedim
Elibo Kbrlgz yumurtlamanız belki adetinizden hemen sobra oldu oyuzden de olabikir kötü dusjnmeyin hayırlı olsun
Elibo Kbrlgz çok iyi anlıyorum canım biz neler de desek doktora gitmeden içiniz rahatlamıcak. Umarım hersey guzel gider ve miniğiniz sizinledir🥰