Kızlar karnımdaki ağırlığı fazlasıyla hissediyordum hatta karnım aşağı doğru inmiş gibiydi şu bir kaç gündür inmiş karnım yukarı çıkmış sanki karnım öyle hafif ki sanki bebek yok gibi ama hareketlerini eskisi kadar olmasada hissediyorum böyle yaşayan var mı