iremss Cnsu07 aşıları eksik etmemelisiniz birde kedi olduğu için dışkısını sizin temizlememenz lazm kumunu falan yani o riskli
Ccanann Cnsu07 bir buçuk yasinda kedimiz var 9 haftalık hamileyim iyi ki bir kedimiz var Ne zaman kendimi kötü hissetsem yanıma gelir sever beni Evham yapmayın aşılarını eksik etmeyin başka bir sıkıntı olmaz
Sg40_ Merhaba benim de kedim var ikinci gebeliğim çok şükür ilkinde bişey olmadı aşıları tam hasta olmasın sıkıntı yok bundada olmaz inşallah evde kedi var diye sıkıntı etme çiğ sebze çiğ etten de hastalık geçebilir 😘😊😊
Serenkrglmz Benimde köpeğim var hiç bir sorun olmuyor aksine sürekli gelip karnıma yatıyor hissediyor parazitlerini ihmal etmeyin 🙏🏻
Cnsu07 Serenkrglmz zaten uzak durma gibi Bi şansım yok evdekilerden ziyade Serenkrglmz evt kediciklerde oyle karnıma yatıyorlar köpek görünce onlarla da gayet samimiyim hiç birinden uzak durmadım.24 haftaligim netteki bazı bilgi kirliliklerinden dolayi merak ettim